Alarm Şikayetleri

Hoş Geldiniz! Alarm Şikayet Platformuna!

Alarm Şikayeti, güvenlik sistemleri kullanıcıları için birbirine destek olduğu, deneyimlerini paylaştığı ve çözümler aradığı bir topluluktur. Alarm sistemleriyle ilgili her türlü deneyimi konuşmak, sorular sormak ve birlikte çözümler üretmek için buradayız.

Burada ne tür sorular sorabilirim?

Bu topluluk profesyonel ve meraklı kullanıcılar, ortaklar içindir. Aşağıdakiler hakkında sorular sorabilirsiniz:

  • Alarm belirli bir altyapıda nasıl kurulacağı,
  • Alarm belirli iş ihtiyaçlarına göre nasıl yapılandırılacağı veya özelleştirileceği,
  • Alarm  belirli bir iş ihtiyacı için kullanmanın en iyi yolu nedir,
  • Alarm Sürekli Çalışıyor
  • Alarm hizmet teklifleri hakkında belirli sorular.

Sormadan önce - lütfen benzer bir soru aradığınızdan emin olun.Soruları başlıklarına veya etiketlerine göre arayabilirsiniz. Kendi sorunuza cevap vermek de uygun.

Lütfen çok öznel ve tartışmacı olan veya bu toplulukla alakalı olmayan sorular sormaktan kaçının.

Sorularımda nelerden kaçınmalıyım?

Sadece karşılaştığınız gerçek sorunlara dayanarak pratik ve cevaplanabilir sorular sormalısınız. Konuşkan, açık uçlu sorular bu sitenin kullanışlılığını azaltır ve diğer soruları ön sayfadan çıkarır.

Sorunuzun işaretlenmesini ve muhtemelen kaldırılmasını önlemek için, aşağıdaki durumlarda öznel sorular sormaktan kaçının…

  • her cevap neredeyse geçerlidir: " Senin favori ____ nedir?"
  • cevabınız soruyla birlikte verilir ve daha fazla cevap beklersiniz: “______ için ______, ne kullanıyorsunuz?”
  • çözülecek gerçek bir sorun yok: “Diğer insanların benim hissettiklerimi hissetmesini isterim.”
  • açık uçlu, varsayımsal bir soru soruluyor: “______ ne oldu?”
  • bir soru olarak gizlenmiş bir boş laftır: “______ berbat, haklı mıyım?”

Bu örneklerden birine uyursanız veya soruyu sorma motivasyonunuz “______ hakkında bir tartışmaya katılmak istiyorum” ise, burada değil posta listelerimizde sormalısınız. Bununla birlikte, motivasyonunuz “Başkalarının bana ______ 'ı açıklamasını isterim” ise, muhtemelen iyisinizdir.

(Yukarıdaki bölüm Stackoverflow’un SSS’inden uyarlanmıştır.)

Dahası:

  • Yanıtlar soru eklememeli veya genişletmemelidir.Bunun yerine soruyu düzenleyin veya bir soru yorumu ekleyin.
  • Yanıtlar diğer cevaplara yorum yapmamalıdır. Bunun yerine diğer cevaplara bir yorum ekleyin.
  • Yanıtlar sadece diğer Soruları göstermemelidir.Bunun yerine, "Olası ... kopyası" göstergesi içeren bir yorum ekleyin. Bununla birlikte, ilgili ek bilgileri sağlayan diğer sorulara veya cevaplara bağlantılar eklemeniz uygundur.
  • Yanıtlar yalnızca bir bağlantıya çözüm sunmamalıdır. Bunun yerine, yalnızca bir kopyala / yapıştır olsa bile çözüm açıklamasını metninize ekleyin. Bağlantılar kabul edilir, ancak kaynaklara veya ek okumaya cevap vermek için tamamlayıcı olmalıdır.
Cevaplarımda nelerden kaçınmalıyım?

Yanıtlar soru eklememeli veya genişletmemelidir. Bunun yerine soruyu düzenleyin veya bir yorum ekleyin.

Yanıtlar diğer cevaplara yorum yapmamalıdır. Bunun yerine diğer cevaplara bir yorum ekleyin.

Yanıtlar sadece diğer soruları göstermemelidir.Bunun yerine "Olası ... kopyası" ifadesini içeren bir yorum ekleyin.Bununla birlikte, ilgili ek bilgi sağlayan diğer sorulara veya cevaplara bağlantılar eklemek iyidir.

Yanıtlar yalnızca bir bağlantıya çözüm sunmamalıdır. Bunun yerine, yalnızca bir kopyala / yapıştır olsa bile çözüm açıklamasını metninize ekleyin. Bağlantılar kabul edilir, ancak kaynaklara veya ek okumaya cevap vermek için tamamlayıcı olmalıdır.

Yanıtlar tartışmalara başlamamalıBu topluluk Soru-Cevap bir tartışma grubu değildir. Lütfen soruların ve cevapların özünü sulandırma eğiliminde oldukları için cevaplarınızda tartışmalar yapmaktan kaçının. Kısa tartışmalar için lütfen yorum yapma imkanını kullanın.

Bir soru veya cevap kaldırıldığında, bunları gönderen kullanıcı "karma puan" olarak adlandırılan bazı puanlar kazanacaktır. Bu noktalar, toplumun kendisine olan güveninin kabaca bir ölçüsüdür. Bu noktalara göre kullanıcılara kademeli olarak çeşitli moderasyon görevleri atanır.

Örneğin, ilginç bir soru sorarsanız veya faydalı bir cevap verirseniz, girdileriniz yükseltilir. Öte yandan, cevap yanıltıcıysa - aşağıya düşecektir. Her bir oylamada 10 puan oluşturulur, aleyhte her oy 10 puan çıkarılır. Günde bir soru ya da cevap için toplanabilecek 200 puanlık bir sınır vardır. Sonda verilen tablo, her tür denetim görevi için itibar noktası gereksinimlerini açıklar.

Neden başkaları sorularımı/cevaplarımı düzenleyebilir?

Bu sitenin amacı, Alarm Şikayet ile ilgili soruları cevaplayacak ilgili bir bilgi tabanı oluşturmaktır.

Bu nedenle, bilgi tabanı içeriğinin genel kalitesini artırmak için bu sitenin deneyimli kullanıcıları tarafından wiki sayfaları gibi sorular ve cevaplar düzenlenebilir. Bu ayrıcalıklar kullanıcı karması düzeyine göre verilir: karmanız yeterince yükseldiğinde de aynısını yapabilirsiniz.

Bu yaklaşım size göre değilse, lütfen topluluğa saygı gösterin.

İşte ayrıcalıklara ve karma seviyesine sahip bir tablo